Jag glömde berätta

Om att jag träffade på två minikändisar i tisdags när jag var med Rahi.


Daphne och Kristian! :) Har ändå sett henne många gånger inne på NK, hon jobbar halvtid där (trorjag?).
6
Anonym

seriöst, du skryter hela tiden.. lixom. hur orkar du skryta hela tiden? : p inget liv ? ^^

Cissi

jisses du är världens töntaste. i blogg/dabgbok skriver man vad man Vill.



å du, vill du mej ngt spc? Verkar som, gå tönt

Anonym

vi tror inte på dig, eftersom du har inga bilder du själv har tagit på dig med typ nån kändis, bara amauary har du, men andra har du inte tagit bilder o så



så LJUG mindre ! töntaste är du själv.

Cissi

HAHAHHAHAHHAHAH du har fan problem. måste man ta bilder å sej me dom?



så du är inte nöjd? å krävs mera bevis elr?



sötnos, jag tror du är ett slags av ufoerna. som är konstig men ändå läser min blogg? jag vet inte vem du är men jag skiter fullständigt i om du är en av dom vännerna. för ibland kan dom va konstiga, maybe u är en av dom då. men skriv inte mer? jag pallar inte med sådana människor, som du.



:)

Anonym

om du pallar inte med sådana människor som jag, så slut blogga då?

Cissi

sluta blogga?

vad fan menar du med det?

vafan vilken människa du är juh