Funkar Den?

image130
H&M 298kr

Tillsammans med svarta shorts? Svara, kan du vara så vänlig? :)
14
Anonym

jaa fin men inte svarta tights utan vita tights kmr det fin :)

Anonym

jaa fin men inte svarta tights utan vita tights kmr det fin :)

Maria

jo men många nötallergiker är även allergiska mot mandel, jag är en av dem :(

chl

anonym: Okej tack :P

chl

fashionstairs: ja jag vet, jag var allergisk mot mandel men inte nu länge :)

Anonym

Hur har det kommit sig att du inte är allergi mot mandel? Kan det försvinna av sig själv??

Anonym

Hur har det kommit sig att du inte är allergi mot mandel? Kan det försvinna av sig själv??

pea

njaa.. skulle passar bättre med leggiens tkr jag ;) elr va den heter nu igen :)

chl

dukluktarcitron: okok tack (A)

chl

fashionstairs: ja det försvann, jag hade ändå låg redaktion på mandlar.

Rebecka

Den är väldigt fin :)

chl

rebeckaduff: vad bra då :)

ebruw

är den miniklänning typ? så ANVÄNDAS ej short på sommar ffs! eller om ute e kallt så leggins;)

chl

anonym: det är typ tub klänning eller mini som du sa. bra tips av dejj ;)